Povinně zveřejněné informace
- Oficiální název
Bernartice nad Odrou
- Důvod a způsob založení
Základní principy a podmínky na jejich základě obec provozuje svoji činnost jsou dány zákonem č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů.
- Organizační struktura
Rada obce není zřízena funkci rady zastupuje starosta. - Kontaktní spojení
Korespondenci a dotazy směřujte na
Obecní úřad Bernartice nad Odrou
Bernartice nad Odrou 200
742 41 Bernartice nad Odrou
Česká republika (CZ)tel: +450 556 708 522
fax: +420 556 708 522web: http://www.bernarticenadodrou.cz e-mail: obec@bernarticenadodrou.cz
-
E-podatelna
-
Profil zadavatele
https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/obec-bernartice-nad-odrou -
Bankovní spojení
Komerční banka Nový Jičín
číslo úču: 23325801/0100 - Identifikační údaj IČ
IČ: 00600717
- Identifikační údaj DIČ
Organizace není plátce DPH.
- Dokumenty
Jednací řád Zastupitelstva obce Bernartice nad Odrou naleznete zde.
Rozpočet a jeho změny a údaje o finančním hospodaření naleznete zde.
Žádosti o informace
Žádost o informace se přijímá na obecním úřadě v úředních hodinách. Žádost může být podána ústně nebo písemně.
Příjem žádostí a další podání
V případě, že je žádost podána ústně, zástupce obecního úřadu, který žádost přijal, ji ústně vyřídí. O takovém vyřízení žádosti se neprovádí písemný záznam.
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
- komu je žádost určena,
- jaká konkrétní informace je požadována,
-
kdo žádost podává.
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
-
do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, dále jen zákon).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
Opravné prostředky
Způsob odvolání a jeho obsah:
- odvolání se podává písemně hnědou doručenkou na adresu obecního úřadu nebo osobně v podatelně,
-
odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.
O odvolání rozhoduje:
- obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
-
krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
Formuláře
Typizované formuláře jsou k dispozici na obecním úřadě nebo na webových stránkách.
Návody pro řešení nejdůležitějších životních situací
Nejdůležitější předpisy
Sazebník úhrad za poskytování informací
Seznam organizací zřizovaných městem
Základní škola Bernartice nad Odrou okres Nový Jičín, příspěvková organizace
Jednotka sboru dobrovolných hasičů obce Bernartice nad Odrou
Místní knihovna v Bernartice nad Odrou, základní knihovna
Výroční zpráva v oblasti poskytování informací
Poskytnuté informace
2024
Odpověď na žádost o informace 1/2024
2019
Odpověď na žádost o informaci 2/2019
Odpověď na žádost o informaci 1/2019
2017
Odpověď na žádost o informaci 8/2017
Odpověď na žádost o informaci 7/2017
Odpověď na žádost o informaci 6/2017
Odpověď na žádost o informaci 5/2017
Odpověď na žádost o informaci 4/2017
Odpověď na žádost o informaci 3/2017
Odpověď na žádost o informaci 2/2017
Odpověď na žádost o informaci 1/2017
Zpracování osobních údajů:
Obec zpracovává osobní údaje ve veřejném zájmu a v nezbytném rozsahu pro plnění povinností vyplývajících ze zákona o obcích a dalších obecně závazných právních předpisů. OÚ jsou předávány pouze zákonem stanoveným osobám včetně předávání OÚ do jiných států.
Každý má možnost podat na způsob zpracování OÚ stížnost u dozorového úřadu a má právo požadovat od obce přístup k osobním údajům, jejich opravu, výmaz, přenost OÚ, omezení zpracováí a má právo vznést námitku proti zpracování údajů.
Správce OÚ: Obec Bernartice nad Odrou
sídlo: 741 01 Bernartice nad Odrou 200, IČ: 00600717, DS: k62b232, telefon: 556 708 522, e-mail: obec@bernarticenadodrou.cz